Tsunami RT і RACEFOR.LIFE: перемога і рекорд!


Опубликованно 11.02.2018 12:42

Tsunami RT і RACEFOR.LIFE: перемога і рекорд!

Українська команда Tsunami RT, яка виступила на підтримку програми RACEFOR.LIFE (акції допомоги дітям з онкологічними захворюваннями) у популярній гонці «24 години Дубая» (Dubai 24 Hour), домоглася найвищого успіху – причому як в історії, так і в історії виступів українських учасників у цьому марафоні! Екіпаж українців Андрія Круглика, Олександра Гайдая, француза Кома Ледогара і італійця Алессіо Ровери на новітньому Porsche 991 GT3 Cup MR II фінішував шостим в абсолютному заліку (новий рекорд для українських учасників у будь-яких марафонських гонках) і святкував перемогу в класі SPX!

Довгий шлях до цього успіху почався ще в середу вранці, коли на трасі Dubai Autodrome (довжина кільця з моменту побудови трека в 2004 році залишається незмінною і становить 5,39 км) відбулися приватні тести – саме тоді пілотів Tsunami RT довелося познайомитися з Porsche 991 GT3 Cup MR II (підготовленому знаменитою німецькою компанією Manthey Racing). Шість годин заїздів, 125 кіл, інтенсивна робота з налаштуваннями і по вивченню можливостей нового автомобіля (найпотужнішого в історії нашої команди).

Справжня боротьба розгорнулася в четвер, коли стартували офіційні заїзди в рамках «24 години Дубая» - протягом дня учасникам належало відкатати вільні тренування, кваліфікацію і нічну практику (тобто провести на трасі мінімум десять годин, від світанку до заходу сонця). З кожним заїздом екіпаж Tsunami RT постійно поліпшував свої часи на колі. Спочатку були 2.07,253 і 2.05,236 вільних тренуваннях – вже тоді був побитий рекорд Tsunami RT на цій трасі, встановлений ще у 2012 році у кваліфікації перед «24 годинами Дубая» (2.05,395). У кваліфікації «персональна» рекордна планка була піднята до 2.03,980 – цей результат приніс нашій команді 37-е місце на старті і п'яту позицію в дивізіоні SPX (Special Cars).

Але головні події були ще попереду – кваліфікація кваліфікацією, але все вирішується саме в добовій гонці, де результат боротьби визначають безліч чинників одночасно (швидкість і стабільність пілотів, надійність і ефективність гоночної техніки, злагоджена робота механіків і інженерів, плюс якусь кількість удачі). Ще за попереднім виступам у різних марафонських перегонах («24 години Дубая», «24 години Нюрбургрінга», «12 годин Мюджелло») було добре відомо, що головною зброєю Tsunami RT завжди була стабільність всіх її пілотів і акуратність на трасі, які зазвичай регулярно допомагали екіпажу поступово пробитися в групу лідерів і боротися за місця у Топ-10 абсолютного заліку.

Не стали винятком і «24 години Дубая» 2018 року – вже через дві години після старту гонки Ком Ледогар і Алессіо Ровера відіграли більше двох десятків позицій і впритул підібралися до Топ-10 «абсолюту», а також вийшли в лідери дивізіону SPX. Якраз після цього стрімкого стартового ривка і почалася справжня марафонська боротьба, коли кожен пілот з квартету Круглик-Гайдай-Ледогар-Ровера повинен найкращим чином провести свою зміну (приблизно годину-півтора за кермом) – їхати максимально швидко і рівно, уникати будь-яких гоночних інцидентів на треку, перегравати суперників і на трасі, і в боксах при черговій зміні пілотів (тут головну роль грає ефективність дій всієї команди)...

І так більше двадцяти годин виснажливої і нервової боротьби, протягом яких екіпаж Tsunami RT повільно, але впевнено піднімався вгору в загальному заліку марафонської гонки – спочатку тримався в кінці другого десятка, пізніше перебрався в район 15-го місця. А до 8 години ранку (тобто за шість годин до фінішу) наша команда йшла вже десятою в «абсолюті». Цьому не змогли перешкодити два невеликих інциденту – спочатку був штраф (за наказом суддів зупинка на три хвилини у штрафній зоні) за помилку в процедурі дозаправки, потім Ком Ледогар здійснив додатковий заїзд у бокси (була підозра на витік масла, яке, на щастя, не підтвердилося).

Найважчими стали фінальні чотири години гонки – напруга боротьби зростає з кожним колом, накопичується втома у пілотів, які вже добу б'ються на трасі і відпочивають лише уривками, техніка досягає межі своєї витривалості... До того моменту екіпаж Tsunami RT вже знаходився в районі сьомого-восьмого місць в абсолютному заліку і з великим відривом лідирував у своєму класі SPX. А в останній час гонки Андрій Круглик, якому дісталася фінальна зміна, відіграв дві позиції, завдяки чому екіпаж Tsunami RT фінішує на «24 години Дубая» шостим у загальному заліку гонки! Є новий рекорд – причому як для нашої команди, так і для українських пілотів у марафонських гонках!

Які ж підсумки спільної акції Tsunami RT і RACEFOR.LIFE? Шосте місце в абсолютному заліку «24 години Дубая» (593 кола або 3196,27 км), впевнена перемога в дивізіоні SPX (другий призер відстав на 21 коло). Плюс мінімум два командних рекорди – за кількістю кіл (колишнє досягнення становила 568 кіл і було встановлено в 2012 році) і по часу проходження кола (2.01,392 проти колишніх 2.05,395). Крім того, екіпаж Tsunami RT став другим в неофіційному заліку марки Porsche – попереду виявилася лише фірмова команда Manthey Racing, чиї пілоти на Porsche 991 GT3 R стали другими в «абсолюті».

Звичайно, ми присвячуємо цю перемогу нашого проекту RACEFOR.LIFE (http://racefor.life/), який дав нам силу і натхнення. Спасибі і вам, наші друзі! Спасибі, що ви були з нами! Спасибі всім, хто взяв участь у благодійності.

Всі самі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті, а також на сторінці команди в Facebook: tsunami-rt.com і www.facebook.com/Tsunami.RT

Прес-реліз Tsunami RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)



Категория: Статьи