Peugeot продає автомобілі в телефонній будці


Опубликованно 13.11.2017 03:02

Peugeot продає автомобілі в телефонній будці

Компанія Peugeot відкрила найменший дилерський центр у світі площею 0.8 квадратних метрів. Ним стала червона телефонна будка в центрі Лондона.

Вже 12 вересня цей міні-дилерський центр, прикрашений логотипами і оформлений у фірмових кольорах компанії, почне свою роботу. Відкрити його можна за допомогою спеціального коду, попередньо отриманого через інтернет. Всередині відвідувача «автосалону» чекає невеликий столик, стілець, планшет і дисплей для введення та виведення інформації. Дилерський центр, який отримав назву Peugeot Russell Square, буде працювати до кінця вересня кожен день з 7:00 до 24:00.

Таким оригінальним способом компанія намагається привернути увагу до фірмового порталу електронної торгівлі Order Online, запущеного у Великобританії в січні поточного року. Запустивши сайт електронних продажів, Peugeot став першим великим автомобільним брендом, що дозволяє клієнтові «зібрати», а за тим придбати власний автомобіль, розібравшись у кредитних планах і замовивши тест-драйв найближчому реальному дилерському центрі. Використовуючи всі модельні діапазони і комплектації Peugeot, клієнт може створити будь-яку кількість конфігурацій, а при необхідності зберегти свій профіль, щоб повернутися до замовлення і вибору пізніше.

У компанії стверджують, що перший замовлення було розміщено на сайті вже через 12 годин після запуску, а за весь час роботи (з січня поточного року) ним скористалося близько мільйона клієнтів марки, створивши 134 тисячі конфігурацій автомобілів. Цифру реальних замовлень компанія не розголошує. Відомо лише, що хітом онлайн-продажів став хетчбек Peugeot 208.

«Ми визнаємо, що роздрібний ринок постійно змінюється, а споживачі люблять свободу і гнучкість, що дає їм онлайн-режим, без тиску або необхідності прийняття швидких рішень. Замовлення онлайн дозволяє клієнтам отримати те, що вони хочуть, і прийняти рішення в зручний час, у своєму особистому просторі», - говорить бос британського представництва Peugeot Девід Пив. «Найменший дилерський центр у світі - прекрасний приклад того, як технології продовжують змінюватися, як ми вибираємо, переглядаємо і купуємо продукти», - сказав він.



Категория: Авто